Generelle samarbejdsvilkår

Generelle samarbejdsvilkår beskriver administrative og etiske forhold i forbindelse med et samarbejde. Beskrivelsen tager ikke højde for dit valg af produkt. Derfor skal du eksempelvis se bort fra vilkår for klippekort, hvis du har købt et forløb.

håndtryk

Fortrolighed

I forløbet vil vi kigge på data om din hjemmeside, og sætte os grundigt ind i din målgruppe for bedst muligt, at kunne kortlægge en SEO-strategi eller udarbejde tekster med et målrettet budskab. Særligt under afklaring af din målgruppe, kan der måske forekomme følsomme oplysninger, som jeg selvfølgelig vil håndtere som fortrolige. 

Løbende sparring

Du er eksperten på din målgruppe og dit produkt. Derfor forventer jeg også, at du deltager aktivt i sparring vedr. indholdet til din målgruppe. 


Rettidig implementering forudsætter at materiale, eks. produktbeskrivelser og billedmateriale, står til rådighed. 

Afregning

- Forløb

Et forløb afregnes ved forløbets start. En faktura fremsendes, når projektaftalen er underskrevet. Forløbet går i gang inden fakturaen er betalt, men ophører konsekvent, hvis betalingsfristen ikke overholdes.

- Klippekort

Har du bestilt et klippekort, skal timerne være brugt indenfor 6 mdr. Det er muligt at betale klippekortet i 2 rater – 1. rate forudbetales inden projektets start, 2. rate faktureres når halvdelen af timerne er brugt. 

Det er ikke muligt at få refunderet de resterende timer, hvis samarbejdet ophører eller klippekortet udløber. 
Udløber klippekortet eller ophører samarbejdet indenfor 6 måneder, faktureres 2. rate af klippekortet. 

- Timeafregning

Afregnes projektet time for time, har samarbejdet ingen bindingsperiode. Du har til enhver tid ret til at ophæve samarbejdet, dog faktureres de timer der er brugt frem til samarbejdets afslutning. 

Ansvar for data og materiale

Alt data jeg får adgang til under forløbet behandles med fortrolighed og deles ikke.

Jeg forventer, at du tager ansvar for rettigheder og data på din hjemmeside. Herunder: 

– Brugsrettigheder til materialet på hjemmesiden – f.eks. billeder.

– Opdatering og vedligehold af persondatapolitik (GDPR), og overholdelse af betingelserne for brugen af data fra f.eks. Google Analytics. 

Du kan læse mere om ophavsret her: Ophavsretsloven (retsinformation.dk)

Du kan læse mere om GDPR her: De nye GDPR regler forklaret på 5 min. | GDPR.DK

Rettigheder

Analyser, tekst og andet materiale, der udarbejdet i forbindelse med projektet er dit, som ejer af hjemmesiden. Jeg må beholde kladder og analyser, som en del af min læringsproces. 

Administratoradgange til data og andre digitale værktøjer i forbindelse med projektet, ophæves som udgangspunkt ved projektets afslutning. 

Google

Årligt har Google en større opdatering i sin algoritme – oftest med udgangspunkt i at højne brugeroplevelsen.

Jeg holder mig opdateret i relevante tendenser på Google, men kan desværre ikke stå til ansvar for fremtidige opdateringer i Googles algoritmer. Alle SEO-strategier udarbejdes efter bedste viden. Når du modtager SEO rådgivning, tager jeg højde for brugeroplevelsen for at sætte det bedste fundament for at imødekomme Googles kontinuerlige opdateringer. 

Resultatet af implementeringen kan tage mellem 4-12 måneder. Løbende vedligehold af hjemmesiden, samt oprettelse af nyt indhold anbefales for det bedste resultat.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til samarbejdet, må du hjertens gerne vende dem med mig, inden vi smøger ærmerne op.

Jeg ser frem til et godt samarbejde.

// Tenna Lyng

Kontaktoplysninger

Tlf: 42 64 04 44
Mail: hej@tennalyng.dk